رئیس جمهور با انتقاد ‌از تأخیر فراوان در افتتاح جاده پاتاوه ـ دهدشت گفت: این جاده راهبردی برای منطقه مزیت‌های زیادی دارد چرا که ارتباط با مرکز کشور و اتصال به دریا از ویژگی های این جاده است.

انتقاد رئیس جمهور از تأخیر فراوان در افتتاح جاده پاتاوه ـ دهدشت/ این جاده ‌مزیت‌های زیادی دارد

به گزارش قدس آنلاین، آیت‌الله رئیسی در حاشیه ‌مراسم افتتاحیه جاده پاتاوه ـ دهدشت ضمن تشکر از همه کسانی که در اجرای عملیات این طرح شرکت کردند، اظهار داشت:‌ بدون شک اقتصاد روستاهای کنار و حاشیه این جاده متحول می‌شود.

وی با اشاره به خروج دهدشت از بن بست افزود: این جاده دسترسی مرکز به جنوب کشور و دریا را میسر می‌کند و کندی اجرای این طرح به دلیل بافت جغرافیایی و کوهستانی بودن منطقه است.

رئیس جمهور با اشاره به اینکه این طرح ‌مصوب سفر رهبری بود گفت: جا داشت این طرح زودتر تکمیل و در اختیار مردم قرار داده ‌شود، ولی صمیمانه این اقدام بزرگ را به همه مردم این استان تبریک می‌گویم.‌ این جاده راهبردی برای منطقه مزیت‌های زیادی دارد چرا که ارتباط با مرکز کشور و اتصال به دریا از ویژگی های این جاده است.

رئیس جمهور اضافه کرد: میزان تونل های این راه ارتباطی ۱۰ کیلومتر است و احداث پل ها و تونل های زیاد در این مسیر نشان از سخت بودن فعالیت ها دارد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.